Santa Barbara - Reisverslagen van Nicôle P Koolhaas - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslagen van Nicôle P Koolhaas - WaarBenJij.nu
Santa Barbara

21 maart vlieg ik naar Santa Barbara waar ik 3 maanden blijf. Ik ga daar engels studeren aan talenschool EF voor het Cambridge examen en zal daar 5 dagen per week waarschijnlijk halve dagen les hebben. Verder heerlijk naar het strand, leren surfen en in California rondreizen :)

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Mijn laatste week in Santa Barbara

04 Mei 2015

Op de helft van EF maar ik blijf langer!

13 April 2015

Vierde week is aangebroken

25 Maart 2015

De eerste dagen op bestemming :)
Nicôle

21 maart vlieg ik naar Santa Barbara waar ik 3 maanden blijf. Ik ga daar engels studeren aan talenschool EF voor het Cambridge examen en zal daar 5 dagen per week waarschijnlijk halve dagen les hebben. Verder heerlijk naar het strand, leren surfen en in California rondreizen :)

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1574

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 15 Juni 2015

Santa Barbara

Landen bezocht: